Tilbake til alle arrangementer

Trickle, Don’t Spray - Hvordan annonsere kostnadseffektivt

  • Rebel Universitetsgata 2 0164 Oslo (kart)

I forbindelse med Social Media Days 2024 inviterer Trickle til workshop om kostnadseffektiv annonsering med Emilia Helander Olsen på Rebel den 4. juni.

Trickle følger mottoet "Trickle, don’t spray." De fokuserer på smart målretting av annonser, kanalvalg og kampanjeoptimalisering. Dette sikrer at de unngår å kaste bort annonsebudsjett på ineffektive annonser og maksimerer utbyttet av tilgjengelige ressurser.

I denne workshopen hjelper de deg med å identifisere din kjernemålgruppe og nå ut til dem effektivt. Etter workshoppen vil du ha mer kunnskap om å velge riktig kanaler, målgrupper, mål og KPI-er for å få mest mulig ut av dine tilgjengelige ressurser.

Du kan melde deg på to time-slots denne dagen. 09.00 - 12.00 og 13.00 - 16.00.

Forrige
Forrige
3. juni

Elastic and Promon in-person Meetup in Oslo

Neste
Neste
6. juni

Nettverksmøte om prosjektledelse og KI