Tilbake til alle arrangementer

Hvordan AI revolusjonerer kundeservice

  • Rebel Oslo Universitetsgata 2 0164 Oslo (kart)

Complit inviterer til et frokostseminar med fokus på kunstig intelligens' transformative rolle i kundeservice. Seminaret vil utforske hvordan AI-teknologi bidrar til positive endringer i bransjen.

Seminaret byr på innlegg fra to ledende selskaper, Zendesk og Simplifai, som begge er anerkjente for sitt arbeid med innovativ teknologi innen kundeservice. Deltakere vil få innsikt i AIs potensiale og dets effekt på fremtidens forretningslandskap.

Agenda:

  • 08.30 – 09.00: Ankomst, registrering, kaffe og frokost

  • 09.00 – 09.10: Velkomst ved Stig Carlsen, Complit AS

  • 09.10 – 09.50: Innlegg fra Zendesk om AI's rolle i kundeservice, dagens muligheter og fremtidsutsikter.

  • Pause

  • 10.05 – 10.45: Innlegg fra Simplifai som dekker de største fordelene med AI i kundeservice, inkludert case-studier på effektivisering og automatisering.

Seminaret er en unik anledning til å fordype seg i AIs betydning for kundeservice, og en mulighet til å lære hvordan teknologien kan påvirke og forbedre bedriftsoperasjoner.

Forrige
Forrige
27. november

Smidig UNconference 2023

Neste
Neste
28. november

Hvordan lykkes i skyen?