Complit inviterer til et frokostseminar med fokus på kunstig intelligens' transformative rolle i kundeservice. Seminaret vil utforske hvordan AI-teknologi bidrar til positive endringer i bransjen.
Seminaret byr på innlegg fra to ledende selskaper, Zendesk og Simplifai, som begge er anerkjente for sitt arbeid med innovativ teknologi innen kundeservice. Deltakere vil få innsikt i AIs potensiale og dets effekt på fremtidens forretningslandskap.
Agenda:
08.30 – 09.00: Ankomst, registrering, kaffe og frokost
09.00 – 09.10: Velkomst ved Stig Carlsen, Complit AS
09.10 – 09.50: Innlegg fra Zendesk om AI's rolle i kundeservice, dagens muligheter og fremtidsutsikter.
Pause
10.05 – 10.45: Innlegg fra Simplifai som dekker de største fordelene med AI i kundeservice, inkludert case-studier på effektivisering og automatisering.
Seminaret er en unik anledning til å fordype seg i AIs betydning for kundeservice, og en mulighet til å lære hvordan teknologien kan påvirke og forbedre bedriftsoperasjoner.