Rebel

ROCS svever inn i Rebel

ROCS – Rocket Science of Marketing – tar med kundene på en teknoreise i automatisert og personlig kundekommunikasjon basert på reelle data. De ser på markedsføring som en vitenskap og har “It´s not rocket science to us” som motto. Om noen uker er det lift-off når disse martech-marinerte astronautene svever inn i Rebel.

– Kreativitet får kommunikasjon til å leve

– ROCS er “Behind the Scenes” – her er vi verdensmestre. Vi jobber tett med både kundene våre og reklamebyråene deres. For oss er våre kunders egne kunder det aller, aller viktigste, sier daglig leder i ROCS, Lars Wilhelmsen.

Hos noen kunder står ROCS for både for planlegging og installering av software, og kobler det sammen i en eksisterende tech-stack, før de så setter opp kundereiser slik at markedsførerne får gjennomført sine salgs- og markedsaktiviteter på en smidig måte. Hos andre kunder setter de opp dashboard for innsikt, slik at markedsførerne kan gjøre nye, kloke valg og velge riktige action-punkter.

– Moderne kommunikasjon handler om en perfekt match mellom to ulike bestanddeler: kreativitet og teknologi. Kreativiteten får kommunikasjonen til å leve, gjør den til en opplevelse og skaper følelser. Teknologien sørger for at den fungerer, at den kommer frem dit den skal og at det kan høstes resultater og innsikt. ROCS jobber med alle deler av teknologien – forståelse for ønsket måloppnåelse, planlegging, gjennomføring og høsting, forklarer Wilhelmsen.

 

Klar til å ROCS’e Rebel

Nå ser ROCS frem til å flytte inn i Norges nye høyborg for softwareutvikling og kunnskapsdeling. The sky WAS the limit, og astronautene i ROCS gleder seg til å utforske et nytt univers av muligheter sammen med de andre skarpe tech-hodene som skal fylle Norges råeste arbeidsplass og arena for kunnskapsdeling.

For ROCS virket Rebel som en magnet fra første sekund vi hørte om konseptet. Grupperingene, selskapene, stemningen og lokalene. Alt “sitter”, og vi kan nesten ikke vente med å komme oss inn, kjenne på stemningen og ikke minst fortsette å levere nye spennende løsninger. Nye utfordringer, muligheter og partnere venter kanskje om hjørnet, avslutter en spent astronaut.