Rebel
Rebel inngår samarbeid med Springboard Martech

Rebel inngår samarbeid med Springboard Martech

Markedsføring og teknologiutvikling er to sider av samme sak. Oppdatert digital kompetanse er nødvendig for å ikke havne i bakevja i en fremadstormende bransje der morgendagens løsninger gjør dagens løsninger irrelevante. Rebel inngår et strategisk samarbeid med det norske byrået Springboard Martech for å bygge et kompetansehevende miljø rundt martech i hovedstaden.

Som et del av samarbeidet vil Springboard og deres partnere arrangere fagmøter, seminarer og konferanser som pirrer nytenkningsnerva i Oslos nye teknohus per excellence.

En fysisk møteplass for martech-miljøet

I Rebel samler vi 1500 banebrytende digitalhoder under samme tak. Flere av disse jobber for noen av landets fremste og mest innovative martech-selskaper. Vi nevner i fleng, Brandmaster, Shortcut, VIBBIO, Appfarm, Adline og Link Mobility.Springboard Martech og Rebel inngår samarbeid

– Vi ønsker å bygge et nordisk martech-community og har i lang tid ønsket å etablere en fysisk møteplass i Oslo. Rebel har vært et klart førstevalg da de har en så tydelig posisjon innen teknologi og software-utvikling, samtidig som de fysiske lokalene passer oss og våre partnere perfekt, sier Ole Martin N. Evensmo fra Springboard Martech.

– Vi ønsker å bygge et nordisk martech-community og har i lang tid ønsket å etablere en fysisk møteplass i Oslo. Rebel har vært et klart førstevalg da de har en så tydelig posisjon innen teknologi og software-utvikling, samtidig som de fysiske lokalene passer oss og våre partnere perfekt, sier Ole Martin N. Evensmo fra Springboard Martech.

Dyrk kunnskap. Høst resultater.

Et martech-selskap som logger inn på Rebel til høsten er Brandmaster. De ser frem til å dyrke kunnskap i fellesskap for å høste resultater.

– Å være en del av et større teknologihus og andre martech-selskaper er noe som vil gi alle våre ansatte nye impulser. Mulighetene er uendelige når man blir en del av et fellesskap der fagpersoner kan møtes og utveksle erfaringer og kunnskap på tvers av selskaper, sier Karl Fredrik Lund, Group CEO i PapirFly Group som eier tech-selskapene Brandmaster og Papirfly.

– Vi er veldig glade for å få selskaper som Springboard Martech og Brandmaster med på laget. De er i likhet med oss svært opptatt av teknologi, kunnskapsdeling og samhandling for å skape vekst, sier Chief Rebel, Peter Jetzel.