Rebel inngår samarbeid med Springboard Martech

Rebel+springboard martech
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Markedsføring og teknologiutvikling er to sider av samme sak. Oppdatert digital kompetanse er nødvendig for å ikke havne i bakevja i en fremadstormende bransje der morgendagens løsninger gjør dagens løsninger irrelevante. Rebel inngår et strategisk samarbeid med det norske byrået Springboard Martech for å bygge et kompetansehevende miljø rundt martech i hovedstaden.

Som et del av samarbeidet vil Springboard og deres partnere arrangere fagmøter, seminarer og konferanser som pirrer nytenkningsnerva i Oslos nye teknohus per excellence.

En fysisk møteplass for martech-miljøet

I Rebel samler vi 1500 banebrytende digitalhoder under samme tak. Flere av disse jobber for noen av landets fremste og mest innovative martech-selskaper. Vi nevner i fleng, Brandmaster, Shortcut, VIBBIO, Appfarm, Adline, Link Mobility og Zington.

– Vi ønsker å bygge et nordisk martech-community og har i lang tid ønsket å etablere en fysisk møteplass i Oslo. Rebel har vært et klart førstevalg da de har en så tydelig posisjon innen teknologi og software-utvikling, samtidig som de fysiske lokalene passer oss og våre partnere perfekt, sier Ole Martin N. Evensmo fra Springboard Martech.

– Vi ønsker å bygge et nordisk martech-community og har i lang tid ønsket å etablere en fysisk møteplass i Oslo. Rebel har vært et klart førstevalg da de har en så tydelig posisjon innen teknologi og software-utvikling, samtidig som de fysiske lokalene passer oss og våre partnere perfekt, sier Ole Martin N. Evensmo fra Springboard Martech.

Ole Martin N. Evensmo og Peter Jetzel

Dyrk kunnskap. Høst resultater.

Et martech-selskap som logger inn på Rebel til høsten er Brandmaster. De ser frem til å dyrke kunnskap i fellesskap for å høste resultater.

– Å være en del av et større teknologihus og andre martech-selskaper er noe som vil gi alle våre ansatte nye impulser. Mulighetene er uendelige når man blir en del av et fellesskap der fagpersoner kan møtes og utveksle erfaringer og kunnskap på tvers av selskaper, sier Karl Fredrik Lund, Group CEO i PapirFly Group som eier tech-selskapene Brandmaster og Papirfly.

– Vi er veldig glade for å få selskaper som Springboard Martech og Brandmaster med på laget. De er i likhet med oss svært opptatt av teknologi, kunnskapsdeling og samhandling for å skape vekst, sier Chief Rebel, Peter Jetzel.

Ekte martech-rebeller vet hvem de er. Nå vet de også hvor de skal være. Midt i kunnskapskulturen. Midt i Rebel, så klart. Vi har fortsatt plass til noen flere, men raska på før huset er fullt!

Følg utviklingen

Er du en Rebel? Last ned prospektet og hold deg oppdatert på  utviklingen i Universitetsgata 2.

Antler logger inn i Rebel

Antler kvesser gevirene

Teknologiske nyvinninger trenger kapital for å fly. VC-selskapet Antler heier på de beste folka som i dag skaper morgendagens løsninger. Til høsten tar selskapet et regelrett hjortesprang inn i fremtiden, inn i Rebel. 

Les mer >