Rebel

Logistikk-rebellene i Zoopit logger inn

Teknologistikk-rebellene i Zoopit omtaler seg selv som Nordens raskeste og enkleste leveringstjeneste. Deres systemer sikrer at alt er på stell når nettkundene til store dagligvarekjeder som Meny, Spar og Joker bestiller varer hjem på døra. Teamet i det Schibsted- og Norgesgruppen-eide selskapet består av en dreven rekke rekke med young rebels som nå klare til å ta steget inn i fremtiden ved å logge inn i Rebel.

– Vi er et fremtidsrettet techselskap som ønsker å forandre logistikkbransjen gjennom automatisering og maskinlæring, sier Bryan Quinn, Business Development Director i Zoopit.

Tar opp kampen mot budkjempene.

Zoopit-eventyret startet i 2014. På den tiden var de et rent logistikkselskap. Nå foredler de magien som oppstår når logistikk møter moderne software og disrupter på den måten logistikk og distribusjonsmarkedet, som i lang tid har vært dominert av store budkjemper som UPS og FedEx.

– Vi gjør det mulig for bedrifter å få sanntidsinnsikt i deres logistikk- og leveringsoperasjoner og forbedrer kundenes leveringsopplevelse ved å gi proaktive leveringsvarsler som lar kundene spore sine leveranser i sanntid, slik at de alltid vet nøyaktig hvor forsendelsen er, fortsetter Quinn.

Ser frem til å logge inn i Rebel

Ekte rebeller vet hvem de. Nå vet de også hvor de skal være. I tøffe lokaler som bygger identitet og kultur. Midt i softwareutviklingen. Midt i kunnskapskulturen. Midt i Rebel.

– Vi valgte Rebel fordi vil være med på laget som sammen skal skape et norsk IT- og tech-miljø i verdensklasse, sier en spent Nora Rieber-Mohn, daglig leder i Zoopit.

Rebel roper et rungende ja til denne ambisjonen. Det er ikke grenser for hva vi kan få når landets klokeste hoder skal samles under ett og samme tak.

Sjekk ut Zoopit på zoopit.no