Rebel
LeadX logger inn i Rebel

LeadX ledet inn i fristelse

LeadX vil gjøre salg lekende lett ved å skape leads av ansattes relasjoner og forbindelser gjennom den nyskapende appen LeadX 360®. Nå rykker de inn i Rebel og styrker ytterligere martech-miljøet som er i ferd med å etablere seg i Universitetsgata 2.

Silicon Valley på norsk

– En av våre medeiere, Springboard Martech, tipset oss om Rebel. Når vi forstod konseptet var vår første tanke: “Norges Silicon Valley!”. Vi har utviklet vårt selskap og konsept med et par akselerator-miljøer i Norge, i tillegg til ett i Silicon Valley. Rebels konsept minner mye om det vi har sett i California. Vi gleder oss enormt til å være en del av et slikt miljø, og vi ønsker å hente inspirasjon fra de andre rebellene på huset. Vi ønsker også å inspirere alle i huset til vekst gjennom fremtidsrettet nettverksbasert salg, sier en entusiastisk grunnlegger og CEO i LeadX, Tom Aas.

Rebel inngikk tidligere i år et strategisk samarbeid med Springboard Martech for å bygge et kompetansehevende miljø rundt martech i hovedstaden.

 

Like lett som å poste et bilde på Instagram

Alle i organisasjonen din har et nettverk av forretningsforbindelser og relasjoner. Samlet sett gir det et arsenal av leads til mulige salg. Appen LeadX 360® gir alle ansatte verktøyet som skal til for å gjøre disse forbindelsene til potensielle kunder. På den måten kan alle dine medarbeidere bli motiverte ambassadører for din bedrift, og bidra til leadgenerering. Genialt, eller hva?

– Vi disrupter salg som funksjon i B2B-selskaper. Tidligere foregikk salg og markedsføring i et avgrenset hjørne av bedriften. Nå hjelper vi våre kunder å bygge en sterk salgskultur, som er tilpasset nettverkssamfunnet. Vi har gjort det like lett å poste en lead som å poste et bilde på Instagram. Vi har gjort salg sosialt, inspirerende og til allemannseie, sier Aas.

 

Gjør leadgenerering til en lek

LeadX 360® skal gjøre det gøy å generere leads. Tom Aas er entusiastisk når han forteller om appen.

– Ved utstrakt bruk av gamification går salg bokstavelig talt som en lek, og noe alle kan gjøre. Med vårt innebygde kamera kan du ta ett eller flere bilder og lett dokumentere ditt lead. Når du er fornøyd strekker du ut hånda til salg, og venter på at de skal gripe din hånd. Gjennom vår stoppeklokke går sekundene til salg har tatt imot din lead. Lead er nemlig ferskvare og må behandles umiddelbart, forklarer Tom Aas.

– Vi har et innebygget bonussystem som automatisk gir deg bonuspoeng for verdifulle bidrag. Bruk bonussystemet til å kjøre konkurranser, og løft fram noen som gjør det bra. Kanskje har resepsjonisten eller finansmedarbeideren postet en lead som ga en verdifull avtale for bedriften?, fortsetter han.

– Alle kjenner den gammeldagse salgsklokken på kontoret som noen få hører når en ny avtale ringes inn. Gjennom LeadX 360®-appen har vi gjort salgsklokken digital og global. Hvis en selger tar et lead til en deal får vedkommende mulighet til å trykke på knappen “Ring The Bell!”. Lyden av salgsklokken høres i mobilen, og en notification går til alle medlemmene av ditt Sales Community. Når de klikker på denne hører de også klokka ringe, og får delta på feiringen, samtidig som de får nyttig info om en ny spennende avtale, sier Aas.

Velkommen til enda en rebell har skjønt det og logger inn i Rebel – arnestedet som skal få full fyr på norsk software-utvikling. Ingen grunn til å sitte på gjerdet lenger. Book en tour i Rebel i dag, og gjør deg klar til å bli blown away!