BrandMaster føler kraften og logger inn i Rebel

Brandmaster
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Rebel begynner for alvor å fylles opp av selskaper som ønsker å være en del av den norske IT- og techbransjens svar på The Millennium Falcon. Den ferskeste rebellen er MarTech-selskapet BrandMaster, som har store internasjonale selskaper som BMW, Mercedes-Benz og Helly-Hansen på kundelista.

Yoda var the grandmaster of the Jedi order. BrandMaster er stormestre innen MarTech. Selskapet har globale vyer, men har samtidig beina trygt forankra i den skandinaviske måten å drive innovasjon på. De leverer en skybasert plattform for merkevarehåndtering som er designet av og for markedsførere. Plattformen deres gjør det enklere å administrere workflows og skape spennende markedsmateriell. Ønsker du en løsning for å levere prosjektet ditt i tide, samtidig som du har full kontroll over merkevaren? Look no further than BrandMaster!

Et selskap i skandinavisk ånd

– Den skandinaviske arven er en viktig del av Brandmasters DNA. Vi er stolte av å komme fra en liten, men høyrøstet region som har stor innflytelse innen innovasjon, teknologi og design. Den skandinaviske ånden gjennomsyrer derfor teamet vårt. Vi er en innovativ og fordomsfri gjeng som er eventyrlystne, men samtidig balanserte, sier Karl Fredrik Lund, CEO i BrandMaster.

Brenner for innovasjon og teknologi

Selskapet er tilstede i seks ulike land, og har sitt hovedkontor i Oslo. Fra 2021 blir selskapet å finne i tech-bautaen Rebel. “Always pass on what you have learned”, sa Yoda. Og nettopp fokuset på kunnskapsdeling er en av grunnene til at BrandMaster valgte Rebel. 

– Det er flere grunner til at vi valgte akkurat Rebel. Den aller viktigste er at like barn leker best. Hva er vel bedre da enn å være basert i et miljø der vi omringer oss med 1500 andre likesinnede som brenner for innovasjon og teknologi? Å være en del av et større teknologihus er noe som vil gi alle våre ansatte nye impulser. Mulighetene er uendelige når man blir en del av et fellesskap der fagpersoner kan møtes og utveksle erfaringer og kunnskap på tvers av selskaper. Rebels fokus på fleksible løsninger er også svært attraktivt for oss. Fremtiden er fleksibel, og her leverer Rebel så det holder i alt fra bespisning til møterom, sier en forventningsfull Karl Fredrik Lund.

Ekte rebeller vet hvor de skal være, og vi ønsker BrandMaster velkommen ombord!

Feel the force på www.brandmaster.com

Følg utviklingen

Er du en Rebel? Last ned prospektet og hold deg oppdatert på  utviklingen i Universitetsgata 2.

Rebel-heltene javaBin

Når norske IT-helter skal hedres med et møterom i Rebel ville det vært kriminelt å overse javaBin. Norges desidert største og mest rebelske community-gruppe, som drives av rundt 50 frivillige ildsjeler over hele landet og har nesten 3000 medlemmer.

Les mer >