Adtech-selskapet Adline upper gamet og sikrer seg en plass i teknobautaen Rebel, hvor de skal videreutvikle sin innovative digitale markedsføringsplattform. Visjonen er å gjøre digital markedsføring og annonsering superenkelt for alle små og mellomstore bedrifter. På kundelista står blant andre X by Kygo, Boligmappa og Dunam.
En av de største utfordringene for digitale markedsførere i dag er å finjustere siktet for nå de kundene man virkelig ønsker å nå. Konkurransen der ute er knallhard, og salgsbudskapene hagler tettere enn statisk støy i analoge TV-signaler. Enter Elena – Adlines AI-baserte, digitale markedsføringsspesialist.
Automatisert og brukervennlig markedsføring
Elena eksisterer i binærtallene, i 5G-trafikken og i de trådløse nettverkene som skiller deg som markedsfører fra drømmekunden. Hennes oppgave er å lose ditt budskap trygt gjennom støyen til skjermene til dem som ønsker å vite mer om produktene dine. Elena luker ut behovet for guesswork, og automatiserer beslutninger om hvem som faktisk er i målgruppa di basert på datainnsamling og dataanalyse. Du som digital markedsfører får dermed en mer nyansert og helhetlig forståelse av hvem kunden din er.
– Adline gjør annonsering superenkelt for små og mellomstore bedrifter. Vi samler de viktigste annonsekanalene inn i én brukervennlig plattform. I tillegg automatiserer vi store deler av jobben ved hjelp av algoritmer. På den måten sparer du tid, og får mer ut av annonsebudsjettet ditt, sier Carl Wilhelm Vedvik, CEO i Adline.
– Adlines algoritmer jobber døgnet rundt, identifiserer målgruppen din og re-allokerer budsjettet flere ganger i døgnet – på tvers av flere kanaler – til de annonsene som genererer de beste resultatene, forklarer han.
Rebel – en perfekt match for scale-ups
Rebel er for både store og små selskaper. Og ikke minst for mindre selskaper med klare ambisjoner om å vokse seg større.
– Vi er et adtech-selskap som ønsker å være tilstede der det ypperste innen norsk teknologi blir utviklet til daglig – og dette blir Rebel! Vi ønsker å komme enda tettere på techmiljøet. Vi vil dele erfaringer, suksesshistorier og hente innsikt fra andre techselskaper for å bli enda bedre og enda sterkere, før vi skalerer internasjonalt, sier en forventningsfull Carl Wilhelm Vedvik.
Adline er ekte rebeller, og som rebeller flest er de ikke i tvil om hvor de skal være! Er dere? Ping oss i dag for å sikre en plass i det som blir tyngdepunktet for norsk tech- og softwareutvikling. La deg lede inn i fristelse før FOMO’en kicker inn for alvor!
Vil du vite mer om Adline? Sjekk de ut på www.adline.com