Adtech-rebellene i Adline annonserer sin ankomst!

adline
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Adtech-selskapet Adline upper gamet og sikrer seg en plass i teknobautaen Rebel, hvor de skal videreutvikle sin innovative digitale markedsføringsplattform. Visjonen er å gjøre digital markedsføring og annonsering superenkelt for alle små og mellomstore bedrifter. På kundelista står blant andre X by Kygo, Boligmappa og Dunam.

En av de største utfordringene for digitale markedsførere i dag er å finjustere siktet for nå de kundene man virkelig ønsker å nå. Konkurransen der ute er knallhard, og salgsbudskapene hagler tettere enn statisk støy i analoge TV-signaler. Enter Elena – Adlines AI-baserte, digitale markedsføringsspesialist.

Automatisert og brukervennlig markedsføring

Elena eksisterer i binærtallene, i 5G-trafikken og i de trådløse nettverkene som skiller deg som markedsfører fra drømmekunden. Hennes oppgave er å lose ditt budskap trygt gjennom støyen til skjermene til dem som ønsker å vite mer om produktene dine. Elena luker ut behovet for guesswork, og automatiserer beslutninger om hvem som faktisk er i målgruppa di basert på datainnsamling og dataanalyse. Du som digital markedsfører får dermed en mer nyansert og helhetlig forståelse av hvem kunden din er. 

– Adline gjør annonsering superenkelt for små og mellomstore bedrifter. Vi samler de viktigste annonsekanalene inn i én brukervennlig plattform. I tillegg automatiserer vi store deler av jobben ved hjelp av algoritmer. På den måten sparer du tid, og får mer ut av annonsebudsjettet ditt, sier Carl Wilhelm Vedvik, CEO i Adline.  

– Adlines algoritmer jobber døgnet rundt, identifiserer målgruppen din og re-allokerer budsjettet flere ganger i døgnet – på tvers av flere kanaler – til de annonsene som genererer de beste resultatene, forklarer han.

Rebel – en perfekt match for scale-ups

Rebel er for både store og små selskaper. Og ikke minst for mindre selskaper med klare ambisjoner om å vokse seg større. 

– Vi er et adtech-selskap som ønsker å være tilstede der det ypperste innen norsk teknologi blir utviklet til daglig – og dette blir Rebel! Vi ønsker å komme enda tettere på techmiljøet. Vi vil dele erfaringer, suksesshistorier og hente innsikt fra andre techselskaper for å bli enda bedre og enda sterkere, før vi skalerer internasjonalt, sier en forventningsfull Carl Wilhelm Vedvik.

Adline er ekte rebeller, og som rebeller flest er de ikke i tvil om hvor de skal være! Er dere? Ping oss i dag for å sikre en plass i det som blir tyngdepunktet for norsk tech- og softwareutvikling. La deg lede inn i fristelse før FOMO’en kicker inn for alvor!

Vil du vite mer om Adline? Sjekk de ut på www.adline.com

Følg utviklingen

Er du en Rebel? Last ned prospektet og hold deg oppdatert på  utviklingen i Universitetsgata 2.

Shortcut til fremtiden

Det startet på et loft i Kvadraturen i Oslo, der de lånte toalett av et skipsmeglerfirma over gangen. Siden den gang har Shortcut vokst seg ut av lokale etter lokale. Nå tar de banebrytende app-rebellene snarveien til teknohimmelen og logger inn i Rebel.

Les mer >

3D-rebellene tegner medlemskap!

3D Estate bruker 3D-teknologi og et bredt spekter av digitale verktøy for å rokke på måten eiendom blir presentert og formidlet på. Nå blir de medlemmer av den stadig voksende Rebel-familien.

Les mer >